cookies-varning

fredag 4 februari 2011

More boyz for the fight! Whhaaaaaaagh!!!

Hej hopp!

Fick låna en "fotolåda" med lampor av kära svägerskan (hej Sanna!) att testa, eftersom jag klagade så mycket på att min kamera tog dåliga bilder. Då jag varit duktig och målat fem orker till så fick de agera fotomodeller.

Först en "Nob" -- av noble, d.v.s. orkernas ädlingar.



De är större och starkare än de andra och också lite mörkare i huden. Eftersom de är större och starkare får de också lite bättre utrustning, som en motordriven yxa eller en stikkbomb i bältet. Den här har också en järnkäke för att visa hur stor och tuff han här.










Jag målade några vanliga boyz också, två med Slugga och Choppa, en med Shoota och en med en Big Shoota. Ni får hålla tillgodo med en översiktsbild så länge, jag har inte hunnit redigera närbilderna på boyzen än. 

Till slut kan jag bara konstatera att det den gamla kameran behöver är mer ljus och bättre bakgrund helt enkelt. Det är tur då det är billigare att fixa än en helt ny kamera, och då kan jag lägga mer pengar på figurer istället :-)

Vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Wayland games

Wayland Games